Η ΑΛΗΘΙΝΗ ΑΓΑΠΗ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΠΑΝΤΟΥ

Σάββατο 9 Απριλίου 2011

INTERVIEW VEGAS....

Το ''μουνοθάλλασα'' σας προσφέρει μια αποκαλυπτική  Συνέντευξη απο τους vegas. Το ελληνικό χιπ-χοπ επιτέλους βρήκε τους σωτήρες του.

MOUNO8ALASSA- Θέλω αρχικά να μου πείτε μερικά λόγια για τον καθένα σας. Για την πορεία σας στη μουσική και την κατάληξη σας στους Vegas.


Μελίνα: Με τη μουσική έχω ασχοληθεί πολλά χρόνια. Έπαιζα σαξόφωνο κάτω από το τρένο στα Πετράλωνα από 10 χρονών, έχω κάνει 2 ολόκληρες εβδομάδες φωνητική με τον Μπάμπη Τσιφλίκα στο Ωδείο της Άνω Αγράμπελης καθώς και αρμονία σε αρμόνιο.



Εσένα Σταύρο ποια ήταν η μουσική σου πορεία;

Σταύρος. Εγώ ασχολούμαι με το DJ' ing πολλά χρόνια, από τότε που πήρα το πρώτο μου πικ-απ.

Πότε πήρες το πικ-απ ?

-Πέρσι, αλλά έχω κάνει μεγάλη πρόοδο, έχω μάθει νέες τεχνικές όπως στο πως να ανοιγοκλείνω τα δύο πικ-απ ρυθμικά την ώρα του live, είναι κάτι που κάνω και τρελαίνει το κοινό.

Και πώς ακριβώς το κάνεις αυτό? δεν ξέρω και πολλά απο DJ' ing...

Παίζω ρυθμικά με το on και το off.

Έχω ακούσει σχόλια που λένε ότι o zeraw είναι ο Kanye West της Ελλάδος.

STAVROS. Θα συμφωνήσω και θα το πάω και λίγο και παραπέρα. Είναι ο Έλληνα ΟΒΑΜΑ. Ο νέος Michael jackson ή ο νέος Michael Jordan. Γενικά επειδή είναι αράπης μπορείς να πείς ότι μοιάζει και με την Όπρα ή με τον busta rhymes.


Σας προέκυψε και μια συνεργασία με τον Stereo Mike.

Αναγκαστικά με αυτόν τον κοντοπίθαρο λόγω συμφερόντων. Δεν είναι αυτό το στυλ μας όμως.

 Είδα και κάποια άλλα σχόλια στα οποία λέγανε πως ο Zeraw τώρα είναι πολύ καλύτερος από ότι ήτανε στους Tang Ram.

ναι. βασικά μετά από τόσα χρόνια στους tang ram είναι λογικό να μάθει Ελληνικά.

Υπάρχουν και άλλοι όμως οι οποίοι σας έκραξαν. Και συγκεκριμένα υπήρξαν αναφορές που σας κατηγόρησαν ότι αντιγράφετε τους Stavento.

που βλέπεις ομοιότητες? Δεν βλέπω καμία. Είναι δύο άντρες και μία γυναίκα. Εμείς είμαστε δύο άντρες και μία γυναίκα. Επίσης ο ένας σε αυτούς ραπάρει και η κοπέλα τραγουδάει. Ενώ σε εμάς η Μελίνα τραγουδάει και ο ζερό ραπάρει. Απλά εκείνοι έχουν πιο κοινωνικό στίχο και δεν ντύνονται σαν τσίρκο medrano.


— Κοιτάξτε, για να πω την αλήθεια, βλέποντας το video clip σας, εμένα αυτό που μου έσκασε περισσότερο στο μυαλό ήταν μια εικόνα από Black Eyed Peas. Και ειδικά στιλιστικά. Το οποίο είναι πολύ καλό.

Είναι λογικό. Δεν υπάρχει παρθενογένεση. Είμαστε ξεπαρθενιασμένοι όλοι στο crew. Αντιγράφουμε φουλ.



2 σχόλια:

  1. Ρε συ, στη φάση με το σαξόφωνο στα Πετράλωνα έκλαιγα απ' τα γέλια... χαχαχαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. gamo tous vegas....antigrafi black eyed peace einai ta paidia

    ΑπάντησηΔιαγραφή

prezofounta an pineis ...to sxolio afineis....