Η ΑΛΗΘΙΝΗ ΑΓΑΠΗ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΠΑΝΤΟΥ

Τρίτη 28 Σεπτεμβρίου 2010

ΑΛΒΑΝΙΚΟ ΡΑΠ.....ΧΙΠ ΧΟΠ ΓΙΑ ΛΙΓΟΥΣ 6

,Εδώ έχουμε ένα ανεπεξέργαστο διαμάντι απο τα βόρεια της χώρας. Πολύ βόρεια δηλαδή, και ούτε καν της χώρας, απο αλβανία έρχεται ο νέος lil'john για να ταράξει τα νερά της Ελλάδας με το ταλέντο και το στυλ του. ''Γαμιέσαι rono όπως δεν γαμήθηκε η μάνα σου τόσα χρόνια στα πεζοδρόμια της αθήνας. Είσαι ένας ατάλαντος αλβανάκος που κλέβει ψιλικατζίδικα, μην ψάχνεις μελλον στην μουσική'' θα έλεγε ένας ο οποίος δεν ξέρει καλά απο αλβανικό χιπχοπ . Είναι γνωστο ότι η συνταγη για ένα καλό αλβανικό ραπ είναι η εξής ......κλέβουμε μια παραγωγή κτλ κτλ.,,,όπως και με το κεικ... και ενα άλλο ανέκδοτο λέει, ' Ποιο είναι το σφάλμα αν πέσει μία λιμουζίνα με έναν Αλβανό μέσα σε έναν γκρεμό;
- Η λιμουζίνα χωρούσε και άλλους Αλβανούς... '. Γενικά δηλαδή ττα αλβανακια έχουν την τιμητική τους απόψε.. Καψανε και ελληνική σημαία στο facebook....μια χαρα πάμε σαν χώρα..- Τι κάνουν δέκα Αλβανοί σε ένα θέατρο;
- Κλέβουν την παράσταση..- Πώς καταλαβαίνουμε αν το αίμα στην άσφαλτο ανήκει σε σκύλο ή αλβανό;
- Αν είναι σκύλου υπάρχουν ίχνη φρεναρίσματος. .Τελος πάντων εγώ ρατσιστής δεν είμαι αλλα αν πάνε να πεθάνουν σε καμιά γωνιά χάρη θα μου κανουν οπότε να έχετε μια καλή μέρα και με πολλή αγάπη και εγώ ακόμη αλβανό θα καπνίζω γιατί έλληνα που να βρεις ....τουλάχιστον το αγοράζω απο μαύρους ρε πουστράλαβανα....είμαι επαναστάτης....Να για να μάθετε.,....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

prezofounta an pineis ...to sxolio afineis....