Η ΑΛΗΘΙΝΗ ΑΓΑΠΗ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΠΑΝΤΟΥ

Κυριακή 26 Σεπτεμβρίου 2010

ΧΙΠ-ΧΟΠ ΓΙΑ ΛΙΓΟΥΣ.....5

Πριν αρκετό καιρό ένας φίλος μου, που συμφωνήσαμε να μην πω το όνομα του για λόγους προστασίας των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, μου γνώρισε τον Σακαφλιά. Χαιρετούρες, ''που σαι σακαφλιά'' και τέτοια. Μαλακίες λέω.. βίντεο στο youtube μου έδειξε αυτός ο φίλος που εγώ δεν θα τον αναφέρω με το πραγματικό του όνομα που είναι ΤΑΣΟΣ αλλά με την κωδική ονομασία ΣΤΑΒΡΟ. Ο στάβρο λοιπόν με εμίλησε δια τας τέχνας τας οποίας παιδεύεται ο τάδε κύριος σακαφλιας..''Γαμώ τον χριστούλη και την παναγίτσα'' της τήνου κατά προτίμηση επειδή δεν μου έβγαλε το τάμα η μαλάκω και εγώ πήγα με την φούστα φονατιστός μέχρι πάνω..''Γαμώ τον χριστούλη και την παναγίτσα'' ήθελα να πω ήταν αυτό που ψέλλισα αγανακτισμένος μετά το τσίρκο που παρακολούθησα..Βέβαια καλύτερα να δείς σακαφλιά παρά το βίντεο που ο Ισσοροπιστης ο mister ''λαικη αγορα'' χτυπάει τατού στο λαιμό...στα αρχιδάκια μας τα ροζουλέ βρε ουραγκοτάγκο το τατού στο λαιμό...ένα στη μύτη σου χτύπα με ταμπελάκι λαικής με την τιμή που πουλιέσαι κάθε βράδυ στην φυλής βρε πουτανάκι...αμαν πια...ΕΣΚΑΣΑ Η ΞΑΝΑΜΈΝΗ....

2 σχόλια:

prezofounta an pineis ...to sxolio afineis....