Η ΑΛΗΘΙΝΗ ΑΓΑΠΗ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΠΑΝΤΟΥ

Δευτέρα 27 Δεκεμβρίου 2010

LEKTIKOS.......

Αγαπητό κοινό του hip-hop.gr.fuck. Διάβασε το ακόλουθο άρθρο το οποίο είναι απόσπασμα απο την συνέντευξη που έδωσε ο Μαρνέζος στο xipxop.gr (tragiko site)...

Λοιπόν επανέρχομαι στο καυτό θέμα...γιατί ξέρω που το πάς , πολλοί που λένε ότι είμαι Skin Head, το 85 με 87 , ναι ήμουνα , για αυτό και με φωνάζανε οι TXC και o Hxoκράτορας να καθαρίσω για πάρτυ τους, για αυτό και έσωσα και τον Πανούλη (Μηδενιστής) από σίγουρο σφαγμό από τους Χρυσαβγήτες....ΑΛΛΑ, το 85-87 είχε σπάσει η φάση στην Ελλάδα , και επειδή ήμουν μεγάλος ξυλοδάρτης και μου άρεσε να πλακώνω στο ξύλο γενικά, οι Skin Heads ήταν το μόνο οργανωμένο γκρουπ για αυτά. Αλλά ήμουν μόνο Fashion Skin head και όχι ιδεολογιστής, στα αρχίδια μου ο Χίτλερ, στα αρχίδια μου και οι Εβραίοι που έσφαξε ,έτσι; Εγώ ήμουν ραπάς, με λέγανε nigger lover οι Skins τότε και τους πέρασα την κουλτούρα μας και εκεί. Καταλάβατε? Για αυτό άμα λέτε Μαρνέζος ακόμα χέζονται...μπήκες;


Καταλαβαίνεται λοιπόν ότι αγαπάμε τον Μαρνέζο σαν ομάδα και κυρίως τον σεβόμαστε ( σε λατρευουμε λεκτικεεεε)
γιατί και μόνο που μιλάει έτσι χύμα έχεσα το παντελόνι μου.....Φαντάσου ότι τον φοβάται η χρυσή αυγή....ΦΑΝΤΑΣΟΥΥΥ.. οπότε μάγκες τουμπέκα....( ναι λεκτικε γαμας εχεις ωραια κομματια και τα λοιπα)..

ΓΑΜΙΟΥΝΤΑΙ ΟΛΟΙ ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΛΕΚΤΙΚΟΥ....ΤΙ ΝΑ ΚΛΑΣΟΥΝ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΑΝ ΤΟΥΣ ΒΡΙΖΕΙΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΟΝ ΛΕΚΤΙΚΟ.....Ο ΜΗΔΕ ΑΝΤΕ ΝΑ ΣΟΥ ΒΓΑΛΕΙ ΝΤΙΣΣ ΚΑΙ ΝΑ ΛΕΕΙ   " ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ BLOG ΣΟΥ ΜΩΡΗΗ? ¨"" ΕΝΩ Ο ΛΕΚΤΙΚΟΣ....Ο ΛΕΚΤΙΚΟΟΟΣ....Ο ΛΕΚΤΙΚΟΟΟΣ ΘΑ ΣΕ ΣΦΑΞΕΙ ΠΡΙΝ ΒΡΙΣΕΙΣ....


KLASAME GAZI...

2 σχόλια:

prezofounta an pineis ...to sxolio afineis....